Influencer je osoba, která má skutečný vliv na rozhodování jiných lidí (včetně nákupních rozhodnutí, což je pro podnikatele často nejzajímavější). Čím větší skupina je tím ovlivněna, tím větší je síla ovlivňovatele a tím cennější je pro značky. Právě tato síla vlivu je klíčovým determinantem ovlivňujících osob – pokud se netěší důvěře skupiny příjemců, jejich význam jako ovlivňujících osob, PlayAmo casino. bloggerů, výrazně klesá. Samotná zobrazení stránky jsou v tomto případě pouze okrajovým faktorem.
Je každá celebrita ovlivňovatelem?
Taková kuriozita – vůbec ne všichni. Celebrita může být ovlivňovatelem, ale nemusí. Obvykle se jedná o lidi rozpoznatelné masami lidí, ale ne vždy se to promítá do síly vlivu. Když to shrneme – každá celebrita je rozpoznatelná a uznávaná jako známá osoba, ale ne každá celebrita je natolik vlivná, aby mohla ovlivnit své publikum. I když jich je mnoho. Přestože jsou tedy značky, zejména z důvodů souvisejících s image, stále ochotné využít spolupráci se známými osobnostmi, je stále méně ziskové, pokud jde o výdaje na zisky z kampaně. Zpravidla platí, že čím větší je dosah, tím větší je částka za spolupráci, i když to nemá skutečný dopad na obchodní výsledek.